Lanet fortsätter..

Nu har jag suttit i typ 6 timmar nånstop här framför dotorn. Dom andra verkar helt oberörda men jag känner minsann redan att det börjar att rycka i ögonlocken. Dock så har jag och Rille en vadslagning, om vem som sitter uppe längst. Richard har inte sovit sen i lördags natt, så han förlorar väl en aning på det. O andra sidan är jag inte en uppesittare alls, så vi är väl ganska jämna.
Kommer förmodligen att uppdatera några fler gånger under kvällen, såvida jag inte förlorar. Men, men, jag håller tummarna iaf! Jag, The Sims och mina vänner avsnitt!

Kommentarer
Postat av: rille

Mummel....:P

2007-07-27 @ 14:20:19
Postat av: Nyårs löfte ;P

vann du ? lr...
Vänner är bäst så det funkar att hålla sig vaken med ;D

2007-08-01 @ 15:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0