Grattis Rilleponken!

Vaknde imorse utav ljudet kring "Ja må han leva!", Richards födelsedag :) Det var jätte gulligt o fint, enda nackdelen var att klockan stod på 06.00. Tror inte att jag vaknat upp så tidigt en enda gång det här sommarlovet. Richard vart som vanligt vrålpigg, som han alltid blir då han en gång vaknat. Jag som vanligen behöver minst 9 timmars sömn för att hålla mig levande, var inte alls lika på alerten. Slutade men att Richard tog sig ett glas oboy och några utav de gelehjärtan som han fått utav mig, och gick sedan för att spela dator medans jag fick sova vidare mina timmar.



Hur sjukt är det inte med allt detta regn? Under hela sommarlovet som varit så tror jag att det endast varit fint väder 2 eller 3 gånger.  Att man ska kunna bada eller sola har det inte heller varit mycket prat om.  Men att men lyckats lura ner Jocke i det iskalla vattnet kan man i alla fall skryta lite med:)

Kommentarer
Postat av: Nyårs löfte ;P

Haha sömntuta :P
ja vädret den här sommarn suger :S
Sol Ftw ^^

2007-07-12 @ 22:28:33
Postat av: rille

Grattis mig själv =DMjo vakna tidigt är väl ingen höjdare.. inte vädret heller.. men men.. du skiner ju upp min vardag iaf madde :)

2007-07-13 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0