23 Juli

Det blev inget Finland, tydligen så fanns det inga hyttplatser. Så vi bär av NÄSTA måndag istället.

Eftersom att Rillzor inte skulle ha tråkigt under tiden som jag var borta planerade han in ett LAN hemma hos sig. Men nu eftersom att jag inte for iväg så sitter jag med här nu istället. Mitt första LAN, mihi :) Dock så spelar ju jag varken CS eller WOW, utan håller mig till underhållningen Hamsterpaj.net bjuder på. Har även laddat ner en ny Vänner-säsong, så jag har ju i alla fall någonting att pyssla med då lökarna lökar loss!

PS. Vill någon så får ni JÄTTE GÄRNA utmana mig på "4 i rad" på MSN senare, det är ju inte så att jag är fullt upptagen ;)

Kommentarer
Postat av: rille

Jaja, bara för att jag planerat ett fint lan för att ha något annat att göra istället för att bara sitta och längta efter dig så ska du flytta din semester :/ Aja.. du kom ju på lanet iaf... stackare :P

2007-07-27 @ 14:19:25
Postat av: Nyårs löfte ;P

haha ,.. kul att va me på lan?

2007-08-01 @ 15:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0