20/ 21 Juli

Hö hö hö.. Nu har jag just kommit hem ifrån filmkväll som Robin, var väldigt trevligt :)
Jag och Lisa fick såklart välja film, vilket till Lisas stora förtjusning blev Mean Girls (!) (Hon har tjatat hela sommaren på den filmen, så fatta att människan såg lycklig ut där i filmmörkret).

Efter Mean Girls hittade jag gamla cabaréband i Robins hylla ifrån skolan, som jag såklart ville se, men då insåg vi hur långt tekniken gått framåt och att Robin inte hade någon video längre.. Så den idén dog rätt fort.

Men nu ska jag gå och sova, väldans trött! Så ska jag träffa Richard också för sista gången innan jag åker till Finland :(

Kommentarer
Postat av: rille

Hmm... Jag hade ju också filmkväll igår... på ett sätt... baara att jag var ensamm och såg ingen film :D
Hoppas ni hade roligt :)

2007-07-21 @ 09:47:03
Postat av: Nyårs löfte ;P

Ha de kul i finneland =D

2007-07-21 @ 18:31:42
Postat av: Madde

Tyckte synd om dig Rillepille, men du fick ju faktiskt komma :(

2007-07-23 @ 20:31:56
Postat av: Lisa

hahah den e ju faktigst bra ju haha:P jag vet nog att du ville se den me :) hahahahaha

2007-08-09 @ 23:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0