18 Juli

Tudelu! Idag bar det av till stan med Rillzor, var bland annat och tittade på Nackademins gymnasium, en väldigt fin skola må jag säga! Vet inte riktigt hur jag ska göra, men eftersom att jag inte kom in på musikprogrammet, så funderar jag nu istället på Bild och form- linjen.
Och för det så verkar faktiskt Nackademin som en väldigt bra skola, och så hade dom ju ganska många platser kvar också (Bild= Nördprogram??) Efter skoltittningen bar det av till Burger King och till bion. Jag fick mina lökringar, mums! Fy, känns som att det enda jag gjort är att ha svullat idag. Stooor whopper- meny och sen en stor bacongrej jag och Rille delade på till bion. Men jag klagar inte, nej :)

Bion ja, såg Harry Potter och Fenixorden. Den var väldigt bra! Eller, ja.. Den var bra, men som den stora Potter-fantast jag är så kan jag lätt säga att filmerna tidigare ligger så mycket högre till. Dock så ligger den endå på läget att jag skulle vilja se den igen, så hojta till ifall någon ska iväg!
Nu ska jag fixa lite varm choklad åt Rillegubben, men hemmafixat skum!
Tjojjj!

Kommentarer
Postat av: rille

Våra svullar-ta det lugnt dagar äger med bio och burger king :D Tycker du har börjat bli lite mesig som inte ens orkar din egen burgare^^
Älskar dig :)

2007-07-21 @ 00:53:26
Postat av: Madde

Haha, "mesig för att inte orka burgaren" :P
Jag får helt enkelt skylla på den starka dressingen ;)

2007-07-21 @ 01:06:40
Postat av: rille

Som du valde bort? ;)

2007-07-21 @ 09:45:38
Postat av: Nyårs löfte ;P

Haha blev du lite ägd madde:P ^^
bra att du hittat ett gymnasium, men var ska du gå?!
jag hart sett filmen också , den va ju bra =D

2007-07-21 @ 18:29:30
Postat av: Madde

Fredrik: Haha, Nackademin heter det. Ska gå bild i sånt fall :) Men jag har inte fått tag på dom än :(

2007-07-23 @ 20:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0