10 Juli

Uttråkad, uttråkad, uttråkad!
Har verkligen ingenting att göra, var länge sedan jag satt såhär ensam hemma, eller ja, på rummet i alla fall, har svårt att hitta på saker att göra helt enkelt..
Idag har jag varit i stan med Lena, shoppade och utförde hemliga uppdrag med inriktning födelsedagar á la mamma och Richard. Usch, så varmt och stressigt det kan bli!
Nu sitter jag och väntar på att mina vänneravsnitt ska komma ner, men det tar ett tag. Väntar också på att få komma åt min glass i kylen.
Vilket tråkigt inlägg det blev ^^ /:


Kommentarer
Postat av: rille

Skyll dig själv att du har tårkigt, du pratar itne med mig på msn :(
<3Puss<3

2007-07-10 @ 23:52:17
Postat av: Nyårs löfte ;P

bättre kan du -.-

2007-07-11 @ 22:20:25
Postat av: Leni!

Ja ucsh vad stressigt det blev! Började jobba vid tre, och sen få reda på att jag bara skulle jobba TVÅ timmar, onödigt att åka från stan för det, hellre shoppat mer med dig gums!

2007-07-14 @ 12:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0