ARG

Varför ska alla människor vara så fruktansvärt elaka och otrevliga hela tiden för? Ok, jag menar då inte alla, men ni måste ju faktiskt hålla med om att de flesta i alla fall tar det negativa framför det positiva.
Eller som bara att vara onödigt otrevlig på folk som inte ens har gjort något. Ok, fine, men låt hellre bli att prata med mig då om jag då är så hemsk?...
Okej, okej, okej..Din mormors, fasters,kanins kusin har dött. So what? Okej, okej det är jätte sorgligt och jag stöttar dig gärna, men låt fan bli att vara otrevlig mot mig!
Ok, jag menar.. Jag är absolut inte glad hela tiden, långt ifrån, men och andra sidan tar jag då inte ut det på någon helt oskyldig, dem har väl ingenting med mina problem att göra? Psch.. Helt enkelt! Ta mig tusan.

Annars, så är det jätte skönt att ha internet tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: Rille

Madde goes uber aggresiv och visar vad hon känner? (L)

2007-01-10 @ 10:54:13
Postat av: Madde

Yeah baby!

2007-01-10 @ 20:00:46
Postat av: Anonym

Umm,... annourlunda sida av madde,. !
hoppas att du blir lite gladare tills i morgon :D

min kanin dog för 6-7 år sedan tror jag :D

2007-01-14 @ 20:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0