31 Januari

Oh, så skönt det är med skola utan läxor! Jag menar, att gå till skolan är ju inga problem.. I bland så är det ju till och med kul. Det är ju bara dem där förbannade läxorna som äger tråkigheten. Hur som helst, nu sitter jag och lyssnar på Marit Bergman och bara slappar, hur skönt som helst. Snart börjar ju även vänner också så :)

Imorgon ska vi redovisa våra bäcker vi läst under veckan. Jag har läst "I taket lyser stjärnorna" utav Johanna Thydell. Egentligen så gillade jag inte boken alls, den var svår att komma in i och dessutom kändes det som om en 11-åring skrivit den  (Förlåt Johanna) :/
Meningen med vårat öppet hus på skolan är väl lite att vi ska rekomendera bäckerna till andra personer som kommer och tittar, men det är svårt då jag helst vill svara gris på allting kring den.

Hm.. Nej, nu ser jag allt att texten blir mer och mer negativ, så jag börjar på nytt ämne nu..
Fredrik, Max, Adam  och Alex kom och besökte vårat klassrum idag. Jag märkte dem inte först förens Fredrik berättat att han ritat en smiley på min rygg (ehm.. Välkomna, ni förstörde min stjärna) Hmf..

Kommentarer
Postat av: Rille

Hmm jag måste hålla med om det där med läxorna, Ska inte skol arbetet hållas i skolan? Tycker iallafall att man inte ska behöva jobba hemma annat än till prov eller om man ligger efter. Men sen vad lärarna tycker är ju en helt annan sak tydligen.... Dom gillar att hindra migfrån att träffa min älskling iaf :/ Ang dina knasiga vänner som gillar att klottra på dig och dina saker (Spec Adam och hans *raketer och solar*) Har jag inga vidare kommentarer annat än att man kan ju inte beundra dom ;)


Puss, Älskar dig Baby!

2007-01-31 @ 21:05:20
Postat av: Nyårs löfte :P

hihi, det blev ju en fin smiley :D

förstörde vad för stjärna ?
och sisst men inte minst, håller med om det med jobbiga läxor!

2007-01-31 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0