3 Januari

God morgon, god morgon! Eller tja, god middag klockan är ju i 11:51. Tja, jag vaknade i vilket fall precis.
Snart ska jag iväg till Nynäs med Richard, Mailn och Jocke. Richard och jag ska äntligen få äta vår efterlängtade pizza! :D Eller tja, Richard ska få äta sitt snusk i alla fall.. Vanlig tråkig pizza med pommes frites på :O ( Uh.. Själv så får jag i vilket fall min härliga bananpizza, åh vad jag har längtat!

Det har inte hänt så pass mycket sen mitt tidigare inlägg förutom att jag fortfarande inte har städat mitt rum. Får väl se när det händer, förmodligen då det börjar rycka i tårna för min plastpappa och mamma.

Snusk
På tal om snusk föresten och annorlunda matvanor, här är Lenas nattmackor.
Innehållande: Smör (observera. Ett TJOCKT lager sådant), julost, sallad, leverpastej och rödbetssallad. Ja med varför inte Lena? Det kan väl funka det med.. Ehm..
Hör av er, tror hon mer än gärna delar med sig utav receptet faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: Rille

Eeew... Men pizza strips (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

2007-01-03 @ 20:56:56
Postat av: Nyårs löfte ;P

Bananpizza :/ med curry + ?

Mackor av de slaget :/

nej nej nej , inget kul inlägg för matvärlden :´(

BÄTTRE KAN DU!!

2007-01-04 @ 22:00:09
Postat av: Madde

Du har tur du Fredrik som jobbar med mig på hemkunskapen ;)

2007-01-05 @ 00:47:25
Postat av: Lena

faan, är de ingen som vill ha mitt recept?
jag skulle kunna bli ganska känd för att hitta på sånna delikatessmackor, shit.. ingen som förstår äkta kärlek :S !

2007-01-17 @ 16:35:54
URL: http://jaghetermarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0