26 Februari

Ohoj!
Idag spelade jag  ÄNTLIGEN in min låt  (Sara Lövgrens "Starkare")!
Den ligger fortfarande i skolan nu, så jag har inte hunnit genomlyssna den riktigt än, men jag längtar tills nästa vecka då den är klarmixad och trixad så att jag kan få hem den!
Efter inspelningen så lagade jag och Lena världens godaste omeletter (eller åtminstone min var det), med jalapenos, ost, gräslök och mögelost. Helt finemang var det, tänk så mycket man kan använda mögelost till liksom.. Toast, pastasås, pizza, hamburgare och omelett är ju bara några exempel..

På torsdag åker jag till Finland, oh vad jag kommer att sakna Rillen! Inte hellerså kan jag ju ringa honom där bortifrån. Sist så gick den förbaskade 3-räkningen på mer än vad mitt stackars barnbidrag orkar med.. Och då hade vi bara pratat en liten stund sammanlagt.

På ett sätt så ska det bli skönt att åka iväg. Jag kommer att få en hel del pluggande gjort, det kommer ju inte vara någon TV, dator eller telefon som lockar. Och dessutom så ska det bli skönt att träffa Vanamumo igen. Men på ett annat sätt så¨vet jag att jag kommer att bli väldigt rastlös där, och det känns egentligen inte så speciellt lockande att plugga på sportlovet. Fast den allra största orsaken är ju förstås att jag inte kommer att ha någon speciell kontakt alls med Rillen, och det suger stenhårt!

Men nu ska jag fortsätta med mitt ko-korstygn och titta på O.C. Tudelu!

Pappa kom hem, för jag längtar efter dig..
Kom innan vintern är slut lilla Pappa...
Åskan har gått och om kvällen blir det mörkt..

..Snälla Pappa kom tillbaka till mig, jag längtar efter dig..


Kommentarer
Postat av: Rille

Naw gumsan! Vi träffas på fredag iaf :) fast det är ju ett tag dit...
Jag älskar dig!

2007-03-01 @ 23:54:11
Postat av: Rille

Jag måste få höra din låt sen! :) Och se din kossa :D

Älskar dig, Saknar dig så mycket:(

2007-03-03 @ 15:42:51
Postat av: Nyårs löfte :P

hoppas att få höra låten jag me ;),

hoppas du hade det kul i finnelandet

2007-03-06 @ 21:06:35
Postat av: Madde

Men på fredag ska vi äta hamburgare! :D

2007-03-07 @ 06:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0