22 Februari

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med Matten, NO:n och SO:n phu..
Känns som att det enda jag levt på nu i veckan är koffeintabletter och te, för jag har verkligen suttit uppe sen ifrån det att jag kommit hem ifrån skolan och fram tills nu, sent på kvällen. På nätterna har jag tom. drömt om att det har kommit en stor, jäkla hand och suddat ut allt vad jag skrivit om. Sömnbrist någon?!

Nu har äntligen mitt brev ifrån Rytmus kommit! Snart är det dags för intagningsprov, så snart som den 13 Mars faktiskt.. Nervositeten stiger.. "Kommer du vidare till andra nivån så ska du sjunga din andra akapellasång..", stod det. Låter ju faktikst lite mer som en idolintagning, jag menar.. "Andra nivån", läskigt!


Imorgon får vi i alla fall sportlov! Ska bli hur skönt som helst (efterlängtat). Då ska jag träffa Rillen, Pena, spela in min låt ifrån förra årets musikal i skolan och åka till Finland.  Och Wei föresten! Nu funkar min låt på PA, kila in och kolla (Li1lis)!

Kommentarer
Postat av: Rille

Skönt att det är över för den här gången då :)

älskar dig!

2007-02-24 @ 15:41:01
Postat av: Nyårs löfte :P

Lycka till på ditt intagningsprov :D

hoppas att du har det mindre stressigt nu också i skolan, hatar att jobba dagarna långa.....

2007-03-06 @ 21:03:33
Postat av: Madde

Jodå, det är jätte skönt!
Ja, abolsut! Såna dagar suger!

2007-03-07 @ 06:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0