De får gärna skjuta upp julen en vecka. Känns inte som att man har hunnit "längta" än..

Det har inte varit en sånn där jätte bra dag idag. Babe åkte hem till mormor sin imorse och jag stannade kvar hemma för att vara nyttig och bra. Då jag förklarar att min dag ska vara just "nyttig och bra" börjar ni troligtvis förstå varför jag börjar inlägget så taskigt. Jag har städat mitt rum (med att städa så talar jag inte bara om att jag har plockat upp kläder i från golvet, nej nej, jag har dammsugit och tvättat min spegel med såpa också!) ätit gröt OCH jag har pluggat matte.
Dock så har jag gått och blivit sjukling. För bara en vecka sen så hoppades, hoppades jag verkligen på att få bli sjuk pg.a tillfälligskoltrötthet, och nog kom det sjuka trotsallt, men lagom till jullovet..

Imorgon ska jag åka till syster efter skolan och titta på hennes nya lägenhet och dessutom ska vi också handla de sista julklapparna. Känns så sjukt stressigt med att julen redan är här. Då mina småbröder tossat runt och skrikit att det bara är "8 DAGAR KVAR!" har jag knappast undgått att få missa det.  Har fortfarande två julklappar kvar att köpa, mammas Uggla-skiva och Richards-hmhmhm..Varför jag skriver vad mamma ska få och inte Richard är självklart för att mamma inte ens vet vad varken blogg eller internet är, så hon får inte reda på det i vilket fall (med risk att låta elak ).Vad som dock inte stämmer ihop med min julklappshandel är min julbudget, förstår inte hur det har gått såpass fel. Har visserligen fått betalt 250 kr. utav lucia-firandet förra veckan, men i alla fall, det går inte i hop med min plånbok.
Ännu en sak jag måste skriva med i min lista för saker jag inte klarar av.

Pengar, hålla ordning och mitt konsiga tidsperpektiv.

Kommentarer
Postat av: Z A N N A N A S

Vill du vinna ett läppglans från Chanel?
Tävling på min blogg.
Välkommen :D

2007-12-16 @ 19:15:14
URL: http://enoksson.blogg.se
Postat av: mathilda

hejhej!
vi har precis startat en tävling, var gärna med. i vinstpotten ligger 100 kr på H&M och 4 polkagrisstänger. (:

kram.

2007-12-16 @ 19:15:58
URL: http://malmrosochmalmberg.blogg.se
Postat av: Richard

Hihi.. jadu det sista du skrev är faktiskt sant.. ditt udda tidsperspektiv och att du inte kan hålla reda på pengar :P Men jag älskar dig ändåå!!

Sög att jag var tvungen att gå på morgonen.. alltid så mysigt med dig ju :(

Älskar dig honey!

2007-12-17 @ 09:36:38
Postat av: Nyårslöfte ;P

haha :P jag köppte min julklappar me typ 2 dar kvar till jul :D kanske lite mer, men jag va nog lika stressad som du ^^
kram

2007-12-24 @ 12:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0