Augusti helt enkelt!- Skola

Sitter här på min rast nu i skolan. Ellen och jag är de enda som inte riktigt känner andra ifrån skolan än, så vi beslagtar datorerna nu under lunchen istället. Dock så har jag aldrig riktgt förstått mig på Macentoshar än, så jag blir dum-förklarad gång på gång då jag försöker att få igång skärmen.

Idag hade vi våran första ensamble lektion. Under hela förmiddagen nu så har vi inövat en låt som vi ska spela upp för de andra grupperna, för våran del så blev det "Herr gurka/ Save tonight". Vi har alltså tagit texten utav "Herr Gurka" och satt in på melodin av "Save tonight". Jämfört med de andras låtar som vi har smyglyssnat på, så verkar våran vara ganska väl kort. Men, men.. Vi får väl se, det här var i alla fall en liten uppdatering!

Kommentarer
Postat av: Nyårs löfte ;P

wohoo första kommentaren på länge :P rille hinner alltid före ^^
men nu ;D
sjung som på skolavslutningen så är det inga problem :D:D

2007-08-24 @ 18:04:52
Postat av: rille

Taha, bara för att jag inte har något liv och bara hänger här :P

2007-08-26 @ 23:18:48
Postat av: Madde

Nu, var du dum Rillzor..
Haha Fredrik har kommentrat längst (:

2007-08-27 @ 17:59:19
Postat av: rille

Bara för han fick blogg adressen först! :(

2007-08-28 @ 06:58:18
Postat av: Madde

Haha buhu.. Du smygläste bara i början ;):P

2007-08-28 @ 22:14:45
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: Nyårs löfte ;P

ägd ^^

2007-08-30 @ 19:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0