26 Augusti- Slakdagar med pojkvän <3

Idag och igår var jag hemma hos Richard och hade en mysigaste helgen någonsin! Vi gjorde ingenting särskillt, men grejen att vi inte träffat varandra på 5 dagar verkade göra under.
Vi åt nästan- hemmagjorda kräftor, tittade på TV fram till klockan nio, sen låg vi och pratade om livet och ingenting resten av hela kvällen. Somande glad och lycklig vid halv tolv.
Morgonen som kom vaknade jag ganska tidigt, faktiskt innan Rille för en gångs skull. Han däremot verkade vara inne i en vääldigt skön dröm, eftersom att det var han den här gången som låg och viftade på rumpan skickligt i sömnen. Då kunde jag inte låta bli att fnissa till högt, vilket han då vaknade yrigt utav.

Jag måste bara säga att jag har världens underbaraste pojkvän! Jag älskar dig Richard, uppåt och neråt, till 100 procent!!

Kommentarer
Postat av: rille

Meh, Bullshit att jag gjorde :(
Du däremot gör det ofta!
Håller med dig, den här helgen var supertrevlig :D
Jag älskar dig baby!

2007-08-26 @ 23:19:31
Postat av: Madde

Du har fått det ifrån den ultimata rumpviftaren ;)

2007-08-27 @ 17:57:43
Postat av: rille

haha, Madelene karlson, the rump vift elite!

2007-08-27 @ 22:28:25
Postat av: Nyårs löfte ;P

lol på er båda :p
haha ;D

2007-08-30 @ 19:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0