22 Augusti- Stadsbesök

Grr.. Nu är jag riktigt trött! Tog mig 3 försök att få mig inloggad här på blogg.se. Första två gångerna blev det helt fel använadarnamn och sedan blev det helt fel lösenord. Förstår inte, har sovit PRECIS så många timmar som man ska sova. Somnade på stört vid 22.00 igår kväll, och vaknade igen till klockan 06.00. Det är i alla fall åtta timmar! Ändå så höll jag på att nicka till flera gånger på bussen hem idag.

Idag gjorde vi en grymt konstig uppgift med i klassen, vet än inte riktigt vad den gick ut på faktiskt... Till en början så skulle vi ta oss till det Nordiska Muséet med våra grupper. Väl där fick vi mat, som jag och Ellen sen matade ankor och oönskade fiskmåsar med. Jag var faktiskt tom. deltagande i ett mord på en yoghurt ätande geting!

Efter maten fick vi ett papper med en massa olika platser som vi skulle ta oss till i Stockholm och sen fota, allt ifrån Stadsbiblioteket till Café 44.
Det blev en låång dag för mina stackars fötter.

Kommentarer
Postat av: rille

Esteter... ;)
:D(L)

2007-08-22 @ 23:29:05
Postat av: Madde

"Elare" ;)

2007-08-23 @ 18:16:34
Postat av: Annica

Hur kan du döda en geting Madde?!
:p
de e faktiskt ganska lätt att somna på bussen... eller tåget...:p

2007-08-23 @ 22:04:47
Postat av: Madde

haha, nä, men jag har haft som löfte hela sommaren för mig själv, att inte döda några getingar eller myggor ^

2007-08-24 @ 12:43:27
Postat av: Nyårs löfte ;P

mördare, ska anmäla dig :P
hihi
du skrev ju nyss att du tyckte om långpromenader ^^
varför är du trött av den här? ;D

2007-08-24 @ 18:00:57
Postat av: Madde

Men det här var ingen långpromenad, mer "åka buss och tunnelbana fram och tillbaka" :P

2007-08-25 @ 00:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0