19 Augusti- 1 dag kvar

Nu är det bara en dag kvar tills skolan börjar. Känns världigt konstigt och jätte nervöst. Rädd att inte passa in bland allt folk, passa in på linjen.. Känns döwierd!

Idag har jag haft en liten av en spa-dag för mig själv. Asa skönt!
Började med att duscha med en väldoftande hårinpackning, sedan ansiktsmask med gurka på fejset och sedan en rejäl tillsnyggning av mina naglar.. Känns skönt med slö-dagar ibland. Snart kommer min syster Lina hit, så ska vi äta kräftor och annat kul, men tills dess så ska jag titta klart på 8-e Vänner- säsongen!

Kommentarer
Postat av: Alex

Har du inte sett alla säsonger än?

2007-08-19 @ 22:36:17
Postat av: rille

Ne det är hon för seg för *tack gode gud för det*
Annars skulle hon ju aldrig kunna träffa mig :(
Love u bebi, lycka till idag med mig i skolan :D

2007-08-20 @ 07:56:53
Postat av: Madde

Nä, har inte alla än, men e på G ;)
Har 4:an, 5:an, 6:an, 7:an och 8:an än så länge på datorn :)

2007-08-21 @ 18:45:14
Postat av: Nyårs löfte ;P

vänner äger !!!!
ge mig alla säsonger ;D

2007-08-24 @ 17:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0