14 April 2007

Känns fortfarande helt overkligt..
Hur kunde han välja just mig? Han kan få vem han vill..

Är så jäkla lycklig! Det här är verkligen någonting som jag drömt om under hela mitt liv, och nu har det äntligen hänt. Helt overkligt, verkligen!

Jag vill egentligen komma med den största texten någonsin, med alla underbara ord och meningar jag kan och vill säga till dig, men det känns så konstigt för jag vet att jag redan har sagt dig allt, med risk att det kan kännas tjatigt..
Hur som helst kan jag få ur mig att du är den underbaraste pojkvännen man kan ha, och jag älskar dig. Skulle aldrig någonsin vilja ha någon annan än dig, du har redan mer än allt vad jag vill ha.
Bara småsakerna du gör får mig att må som en drottning varje dag. Du går upp och möter mig för den där jäkligt jobbiga backen varje gång jag ska komma till dig. Och tro mig, den blir faktiskt mycket enklare att gå ner för då du är med.
Du orkar även med mitt hysteriskt jobbiga morgonhumör. Vad jag än säger Richard, så sluta aldrig att väcka mig med pussar på kinden, för jag älskar det (har bara svårt att uttrycka mig vänligt på morgonen).
Jag vet att jag kan ringa dig klockan 4 morgonen, och vet att du ställer upp. Vad det en skulle vara.
Vad jag vill säga är att jag älskar dig Richard och att jag hoppas på att få spendera restan utav mitt liv tillsammans med dig!


BILDER FRÅN VÅRAN FÖRLOVNINGSDAG (heter det så?):
Fredagen den 13, haha
Ringar
Våra OTROLIGT fina ringar, vi graverar på måndag :)

Picknick
Våran otroligt mysiga nästan-ett-års-picknick!
Förlåt att jag köpte ananas, kunde bara inte låta bli!

Hundneesa
Griseknorren ville också vara med.
"Lek att det é vår unge!" *glufs glufs på havrekakorna*

Kommentarer
Postat av: Allmänt konstiga Alex XD

GRATTIS!!!!!
Fan va avundsjuk man blir :P
Nu får ni leva lyckliga i alla era dagar tillsammans :D

2007-04-14 @ 20:30:06
Postat av: Anonym

TACK ALEX! :D Du är för underbar du!
Du kommer att hitta någon snart, annars kan du få låna min Rille en timme varje onsdag (han är underbar:)

2007-04-14 @ 21:05:36
Postat av: rille

Mäh! Jag vill inte bli uthyrd...:(
Trodde förlovningen innebar att jag bara skulle vara din...? ;)
Älskar dig baby, Hoppas oxå att det föralltid är vi!

2007-04-15 @ 09:14:16
Postat av: malin

åå vad gulligt :D och jag vill också förlova mig, snacka avundsjuk jag är på er just nu!! men hoppas iaf att ni håller ihop för alltid :D GRATTIS!

2007-04-15 @ 16:08:05
Postat av: Madde

Tack Malin! Vad gullig du är :D
Mja, jag var ju aningen avundsjuk på din och Jockes för-förlovning, haha

2007-04-15 @ 18:03:43
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: Madde

Du är bara min Rille, men Alex's en timme på måndagar ^^; Visst har jag en vänlig själ? (A) :)
Älskar dig!

2007-04-15 @ 18:04:53
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: rille

-.- Inte snällt...

2007-04-15 @ 18:48:38
Postat av: malin

haha, fast.. vi har tappat bort våra ringar båda två :(

2007-04-17 @ 16:09:24
Postat av: rille

slarvpellejönsar! ;)

2007-04-17 @ 17:03:51
Postat av: Nyårs löfte ;P

grattis madde hoppas att ni kommer få ett bra liv tillsammans =D

2007-04-22 @ 16:41:20
Postat av: Lena

Madde, han valde inte dig, det var jag som valde honom... till dig ;-)

2007-05-13 @ 20:37:25
Postat av: rille

haha.. Lena humor :P
Det varförståss du som tvingade mig att förlova mig med henne va? :P
Jag är fortfarande arg på dig för vattnet.. :@
Älskar dig babe

2007-05-21 @ 22:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0