Hemmadag

Mamma fick sjukanmäla mig imorse.
 
Känns som att det är riskzon för att min hals ska trilla av nu när jag hostar så mycket. Känner mig som ett rivjärn /:

Nu har jag i alla fall bestämt mig. Jag ska klippa mig! Efter ett låångt prat med min syster i går kväll så kom vi båda fram till att det är dags för förändringar. Har länge hoppats på att mitt hår ska bli långt och fint igen som det var förut, men tragisk som jag är så åker plattången, hårfärgen, hårfönen etc. etc. fram dagarna i enda, rätt som det var så fick jag mitt krulliga hårtuss.. Men nu minsann ska det av, sen så får vi allt se om det blir bra,men det är en annan femma! Tänkte på det i natt, vad bra det vore om det nångång i framtiden kunde bli mode att raka av sig allt hår. För det första så skulle det vara riktigt roligt, jag menar.. Tänk er Jessica Simpson med shavead skalle i modetidningarna ( ;). För det andra så skulle ju alla få chansen att låta det glänsande, oförstörda barnahåret växa ut igen på nytt. Suck..


På fredag får jag träffa min Rille igen :) Har inte sett dig sen i söndags ju, då vi såg på Saw och ingen utav oss vågade sova med släckt lampa igen (eller tja.. I alla fall inte jag.. Du är ju utav det tuffare slaget ;) När vi ses på fredag igen måste vi se fortsättningarna minsann, även om du vill eller inte. Sen kan du få räkna med att sjunga för mig i telefonen varje kväll innan jag ska sova, stå med ögonbindel utanför duschen och vakta för monster när jag ska duscha och sova med tänd lampa med mig när jag sover hos dig i din läskiga skog. Hur låter det? Bra, då säger vi så! :)


På lördag bär det av till Fryshuset, yeeeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0