29 November

Madde goes sjuk- igen

Somnade på stört idag när jag kom hem ifrån skolan, sen vaknade jag, hostade som tusan, ont i huvudet och mådde illa /:

Så jag stannar hemma i morgon med, surt, surt, surt!

Önskar bara att den här hostan kunde försvinna, kan ju knappt sova på nätterna längre /: Plus att jag inte heller får gå ut alls nu i helgen, i alla fall inte förens min hosta är borta. Då ska jag passa på att byta ut min säng i rummet och möblera om och trixa. Det ska dock bli en mindre säng eftersom som att min nuvarande är alldeles för stor och tar upp halva rummet. Det blir lätt stökigt på en liten golvyta ehm.. *hosta ursäktande* Speciellt om man är slarvig i generna som jag.

Funderar på att starta min uppsats om Mozart imorgon, lika bra att starta i god tid, den ska ju ändå snart vara inne. Dessutom så får jag alltid dåligt samvete när jag är hemma och är sjuk, känns som att man missar en sånn himlans. Hmf, hmf.. Sen så är det bilduppsats, matte-prov och kemi-prov tills nästa vecka. Suck.. Är det verkligen så att ni lärare inte pratar med varandra? Börjar få lite sånna aningar faktsikt efter den här veckan.

Nej om man nu ska gå och sova kanske. Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym..

Bra blogg, men du borde blogga oftare :)

2006-11-30 @ 23:02:56
Postat av: Nyårs löfte ;P

Alltså du är ju sjuk var och varannan dag :/
låter alvarligt det här :!

hehe skojja.

2006-12-24 @ 14:05:55
Postat av: Rille

Madde goes pluggsjuk? ;) Nä men du är duktig du:)
Puss!

2007-01-01 @ 20:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0