23 November

Ingen franska gjord än.. Vi ska redovisa ett kapitel imorgon bitti, men jag förstår ingenting.. Först och främst så får jag väl be henne om en extra dag + en massa hjälp, annars får jag väl bita i det sura äpplet och babbla på så gott det än går!
Ingen Annica i skolan idag, vilket då innebär att jag får hänga med grabbsen själv både idag och imorgon. Men det är ingen fara alls. Ärligt talat så tycker jag ni grabbs är mycket roligare än tjejer! Nog att ni äter snabbt i matsalen, och skrattar åt konstiga saker.. Big deal, ni snackar då rakt inte skit, skryter inte om den senaste parfymen, tävlar inte om vem som räknar talen i matten snabbast. NI AEGER!

Adam och jag satt på avbrytarbänken idag (han hade glömt kläder och jag var hostig) och spanade in alla som orkade med att ha gympa. Vi satt där och funderade på vilka som kunde vara gay i klassen (vad ska man annars göra en timme på en avbrytarbänk liksom) och vi kom faktsikt fram till en massa intressanta funderingar, men dom skriver jag dock inte här ;) Inte för att det är något fel eller så, jag har absolut inegnting emot det, vore bara kul att veta tycker jag.

Imorgon ska jag klippa mig, efter det träffa min älskling. Har saknar dig som en oxe baby !!

Kommentarer
Postat av: Nyårs löfte ;P

Haha kul diskussion på idrotten + att jag vet ju vad ni sa,.. Grabbsen AEGER o_O soft :D

2006-12-24 @ 14:03:15
Postat av: Rille

Klart grabbarna äger;) Fast du har då aldrig gått i en pluggis klass med killar isåfall om du inte tror att dom tävlar ;) 0.0

2007-01-01 @ 20:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0