9 December

Idag som i alla andra dagar så har jag gymnasieångest. Vad ska jag välja? Väljer jag rätt? Ska jag våga satsa?.. Sånt.
Helst utav allt så vill jag ju gå på Kulturama- artist och musiker inriktat, men jäklarns.. Tänk om jag inte ens kommer in.. Tänk om estet är helt fel för mig, även om det känns helt rätt.. Sjukt och jobbigt på samma gång, som vanligt.

Nu ska jag alldeles strax sätta igång och plugga i alla fall, ligger efter i en del just för tillfället. Bilduppsatsen, inte klar, teknik och teknik uppsatserna, låångt efter med. Känns så störande att behöva sitta med dem på helgen bara, är inte vardagarna tillräckligt med pain in the ass?
Antar att jag bara har mig själv att skylla i alla fall. Mig själv och praoveckorna.
Je, je, je.. Nu ska vi snart äta middag också, karré med klyftpotatis á la mamma. Yummie!

Kommentarer
Postat av: Nyårs löfte ;P

Har du komit fram till vilket gymnasium du ska välja?
Estet blir nog jätte bra oavsett vilken skola du ska gå på, det passar in på din personlighet

2006-12-24 @ 14:10:01
Postat av: Rille

Du kommer in på kulturama sen ska du se:)
Tycker du är överseriös med ditt pluggande:P
Puss!

2007-01-01 @ 20:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0