Sjungsugen

Sjönk verkligen in i musiken på ipoden, påvägen hem med tåget idag. Fytusan vad jag är sugen på att sjunga! Har tyvärr inte blivit så mycket av sedan jag slutade gymnasiet förra året, då motivationen legat på noll sedan dess.

Som de flesta vet så älskar jag visor! Lars Winnerbäck är en stor favorit och en låt som på tågresan var på repeat är den här. Det ska bli mitt första motivationsmål att träna fram en fin tolkning på den.

Det här klippet är från den sista sångkonserten i trean. Som redan nämnt så älskar jag visor, här sjunger jag mammas favorit av Mikael Wiehe, "Flickan med kråkan".




Tvåan på gymnasiet. Jag och Mathilda sjunger Miserable at best av Mayday Parade. Aningen småfalsk med det är charmigt att titta på nu i efterhand :)


Kommentarer
Postat av: henke

Såå duktig du e!! <3

2011-04-18 @ 02:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0