Ett delat inlägg

GRATTIS CICCI! 17 ÅR PÅ DIG, 9 ÅR MED MIG!!!





Jag blir irriterad på mig själv.. Riktigt, sjukt, jävla irriterad! Satsade på pluggdag idag, vilket hade varit perfekt! Tidig slutdag och egentligen pigg som en mört. Nu sitter jag här, 10 i 8 med böckerna framför mig (hade de ett ansikte hade de tittat på mig med jordens hundögon och sagt "öööppna mig!") och jag har i princip lika mycket jobb kvar som jag hade när jag startade.
Hela tiden har jag hittat på ursäker eller "bara 5 minuter"- sånt, för att inte plugga. Ibland har jag försökt, öppnat boken, läst frågorna, sen till följd, bara straxt därefter, stängt boken och lika snabbt förträngt frågorna. Det är för svårt!
Jag tänker inbilla mig själv att det här än en djävulsk skolperiod i mitt liv just nu, att det är en fas, men att det är ok. Det är det inte, men det måste gå över. Sätter en gräns nu att jag har till höstlovet på mig att vara dålig, sen ska det vara nog, sen aldrig mer! Får se hur länge den paralellen sitter, jag hoppas att jag inte har gjort såna förträngda överenskommelser med mig själv förut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0