Shoppaloppan

Med stor risk att det här blir ett inlägg som alla kommer att hata att läsa, ett tråkigt inlägg som egentligen bara handlar om mig och min dag- Det skiter jag dock i, det här är min blogg och här handlar allt om mig! Egosim är något man kan stava med stort E!

Fick min lön i dag från maj-månad. En 4-siffrig summa som egentligen inte är så mycket att skryta med, men för mig så gjorde den underverk, för att överdriva lite! Åkte in till stan och köpte då det mesta som jag skranklat och varit brist på i 2 månader (köpte upp hela mitt förra studiebidrag på mat, festtillbehör och godis, så saknaden för andra nödvändigheter har egentligen varit dubbel.). En ny collegetröja, ett par jeans (jag hittade!!)(!), mascara, foundation och en ny scarf. Nödvändigheter tänker nu säkert de flesta, men ja, nödvändigheter för mig.

Imorgon ska jag jobba långpass på donken, 10- 19, men jag bor hos syster den här veckan så restiden blir i alla fall inte så långvarig:)

Ja, det här blev ett uruselt inläg, men jag har blivit dålig på att blogga.

Kommentarer
Postat av: din pappa

hahahahahahaha, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt onödiga saker, scarf? vem fan köper en scarf i dagens läge? hahahahahahaha du har mycket kvar att lära flicka lilla :'D

2008-06-26 @ 00:36:46
Postat av: Madde

Ska jag lära mig att inte köpa en scarf?:)

2008-06-26 @ 21:40:25
URL: http://maddien.blogg.se/
Postat av: Annica

Man SKA va ego!! haha =P

annars mår man inte bra =P

de har vart lite segt med skrivandet, men nu är du tillbaka!! =P

2008-06-29 @ 00:54:14
URL: http://annicais.blogg.se/
Postat av: din pappa

aa en scarf? HELT UTE!

2008-06-30 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0