Förlåt för mina fucked-up inlägg =/

Idag känns allting mycket bättre! Vaknade upp med Rillzor i morse, utav att mamma stod utanför min dörr och lekte "Bella och Theo" med Dennis och Jesper halv 6 på morgonen!
När jag skällt ut henne efter att vi klivit upp ur sängen lovade jag på stort att jag minsann skulle sjunga bolibompa med kastrullock utanför hennes dörr när hon hade sovmorgon nästa gång, var hennes försvar att hon inte ville släppa rösten när hon äntligen fått till den "perfekta" Bella & Theo- imitationen och att hon faktiskt glömt bort att det låg människor och sov bakom den stängda dörren intill mitt rum halv sex på morgonen. Alltså, mamma.. :)

Efter sången idag gick jag och Sophie och åt apstor lunch med stuvade makaroner och veggo-nuggets, vi bestämde att vi skulle äta jätte mycket eftersom man alltid är så slut och hungrig efter idrotten sen annars. Efter maten gick vi till centrum oich köpte latte som Sophie sen hällde ut så fint på disken. Snyyggt Soffan ;)

Kommentarer
Postat av: Rille

Skönt att höra att du är glad igen bebis ==)

Älskar dig!

2007-11-22 @ 19:45:29
Postat av: Nyårslöfte ;P

haha, stackare, bli väckta på sovmorgon suger ^^

2007-11-25 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0