21 Augusti- Två dagar i nya skolan

Har just kommit hem ifrån en långpromenad med Kasper, riktigt skönt faktiskt!
När jag tänker efter så är det faktiskt alltid skönt att gå ut och gå såhär med hunden på kvällen (dock inte då han dummar sig eller är lat, som han visar sig att faktiskt vara ibland. Och dock inte på morgonen, kroppen måste komma igång först!), men nackdelen är att man sällan har "orket" att ta den här långpromenaden så ofta.

Nu har jag gått två dagar på Fredrika Brémers Gymnasium och jag är fortfarande lika nöjd. Vad jag var orolig för dagarna innan känns just nu helt bortpustat. Var rädd att inte passa in, fördomsfull som jag är så trodde jag att hela klassen (på 21 pers) skulle vara vrål-hårdrockare. Så var det naturligtvis inte, tvärtom. Trivs urbra!
Lärarna var jätte härliga, galna dock, men härliga. Likså mina nya klassisar. Hoppas att allting håller i sig i de 3 år som jag ska gå där! (Plus så är det inte alltför illa att ha Haninge Centrum precis brevid skolan, snacka om att mitt studiebidrag kommer att ryka fort de kommande månaderna!)Tjingeling

Kommentarer
Postat av: rille

Glad att du trivs baby. Hoppas det kommer vara lika bra för dig dom närmaste 3 åren :)älksjar dig!

2007-08-21 @ 20:10:00
Postat av: Alex

Vilken lyx att ha Centrum så jäkla nära.
Vad har vi i nynäs?

2007-08-22 @ 20:33:49
Postat av: Madde

Konsum! xD

2007-08-22 @ 21:06:33
Postat av: Madde

Tack älskling :)

2007-08-22 @ 21:07:00
Postat av: Nyårs löfte ;P

lol konsum är långt bort ^^
kvantum närmare :P
bra att du trivs , själv skulle jag dock vilja byta till iinit, men det blir nog inte så :(
jobbigt med promenader ;D

2007-08-24 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0