Första advent

God morgon alla lärkor!
Nu har jag precis vaknat. Eller precis och precis, jag vaknade för en timme sen. Började med att slå på tv:n, 8 simple rules (Yay!), tittade i en kvart, sen tog det slut. Sen ringde Rille, pratade med honom i en halvtimme. Sen gick jag upp till soffan, pratade lite med mamma, sparkade lite på lillebror. Nu sitter jag här igen och funderar på att gå och duscha.
Idag ska här julfixas. Första advent idag, så det blir nya julsträrnor, städning (!!) etc. etc. Orkar inte! Sen så ska det pluggas ännu mera, blev inte av så himla mycket igår faktiskt. Föresten, någon som läser och kanske vet, musikuppsatsen, ska den bara inlämnad den här veckan? Någon? Skriv till en kommentar, det stod ju inget datum på lappen /:
Mozart, Mozart, Mozart... Finns det inga bra bilder på den människan?

Snart så är det jullov. Oh,s å skönt! Då ska jag sova, träffa Rille, sova lite till ochs en träffa Rille. Schlakt!
Hur som helst, inte än, så nu måsta jag gå och duscha. Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Nyårs löfte ;P

Du skriver ju riktit bra bloggar!

julstädning och pyntning tycker jag är något av det värsta som finns. men du tycks fortfarande var munter

2006-12-24 @ 14:07:45
Postat av: Rille

Mwaha, Jul nörden själv:P Ultimata morgonen för dig är att sova tills du vaknar, sätta på TVn se på lite O.C eller liknande och sen gå och dricka te?

// Din Grinch

2007-01-01 @ 20:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0