En liten uppdatering

Dagen före dopparedagen! Vet inte riktigt vad jag ska skriva, känns som att mitt liv är ganska likt andras för ögonblicket. Sista julklappshandlingen avklarad, mina tår fryser och jag har tryckt i mig en svettig panpizza till lunch. Urk.. 
Just nu sitter jag och suger på salta lakritspastiller. Riktigt känner hur tandköttet blöder, men det är gott så det är värt det. Godis med lite extra sting liksom.

Tänkte föresten bjuda på lite julkänsla idag. Jajjamensan, gnugga öronen nu! Här kommer världens bästa jullåt (i Fredrika Brémer version dessutom) - Fairytale of New York!


Kommentarer
Postat av: Leni

Vart var du? :O Eller filmade du? haha!

2009-12-24 @ 20:02:40
URL: http://krakmandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0