Kräkig och tråkig

Tjollahopp! Har så otroligt tråkigt just nu, finns en del saker på min huvudhinna som skriker om att bli gjorda. Matteräkning, tömma diskmaskinen och att gå ut med Kasper, men som ni hör så låter det inte så lockande?
Hade mycket hellre varit i skolan nu, måndagar är ju min favoritdag.
Vaknade flera gånger i natt utav illamående, dock är det ju sånt som händer så jag laddade för skola i alla fall. Gick upp vid 6, försökte peta i mig lite yoghurt, sminkade mig och klädde på mig. Kvart i 8 var jag helt redo för att gå ner till tåget, skulle bara gå in i kylen först för att hämta en apelsin. Då kom det ofräscha som jag ogärna gillar att stava, så jag låter helt klart bli.
Fick helt enkelt gå fram till datorn och sjukanmäla mig och sen krypa bums ner i sängen. När jag vaknade en timme senare mådde jag självklart prima. Vilken toppendag. Verkligen typiskt..

Kommentarer
Postat av: Richard

Shit happens baby, Bra att du mår ballreina nu iaf :)

2008-02-18 @ 21:38:08
Postat av: Madde

Yes :) Precis som chokladen!

2008-02-18 @ 22:09:02
URL: http://maddien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0