Marcus Öhrn

Nu har jag varit igång på youtube igen och hittat en ny cirkellåt!
Marcus Öhrn ifrån Noice 2004 sjunger "Oskyldigt Blå" av Ted Gärdestad. Kan det bli bättre?!
Tror inte det va..

http://www.youtube.com/watch?v=l2zTuPnMMxQ&feature=related

Cirkellåt somsagt..

Har fortfarande inte lärt mig hur man klistrar in youtubefönster, så det här får duga så länge.
Idag är det bara 20 dagar kvar tills det som alla pratar om att det bara är 20 dagar kvar till. Jag säger samma sak som dom: "Hur kan det redan vara dags?!".
Ska slå slag i saken i alla fall nu i helgen. Då ska jag sätta igång med lite julklappshandling och sen kaanske pepparkaksbak hemma. Pinsamt nog så har vi inte fått upp våra adventljusstakar i fönstren än..

Igår hade jag uppvisning på Kulturama. Fick ÄNTLIGEN sjunga min "This Love" låt utav Maroon 5 som jag nästan alltid har velat sjunga till fint komp., i alla fall enda sen jag hörde de fina versionerna Idol 2005 gjorde på den.  Men nu är det gjort somsagt.
På måndag ska vi har lunchkonsert i Ladan med Beatles-tema 12.00! Kom och titta dårå! :D

http://www.youtube.com/watch?v=JNVf9kPXldo
(Är människan inte bara hur bar som helst som sjunger precis i min musiksmak?! Här i Magnus Uggla-stuk :)


Kommentarer
Postat av: Richard

hade det inte varit för att jag slutat så jävla sent på måndagen hade jag lätt kommit förbi och tittat på =)
Hoppas det går bra! Hoppas du blev nöjd på kulturama!

Älskar dig!

2007-12-04 @ 22:22:53
Postat av: Nyårslöfte ;P

men du sa ju inte hur de gick när du sjöng :O

2007-12-07 @ 18:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0