master makeupartist

Jag kan knappt förstå att det är sant, men vet ni vad? Jag är nu färdigutbildad Master Makeupartist!!
Har under dagen tagit upp diplomet ett flertal gånger för att försäkra mig om att det är på riktigt, att jag äntligen är klar.

Kommer att sakna min underbara klass så otroligt mycket! Bättre samhörighet har jag aldrig varit med om. Vill också tacka alla vänner och nyfunna kontakter som ställt upp och suttit modell åt mig under kursens gång. Utan er hade det varit riktigt kämpigt!

Det är riktigt tråkigt att kursen är slut, men samtidigt är det en stor stress som kommer att rinna av. Jag kommer nu kunna jobba igen, tjäna pengar och slippa leva som en kyrkråtta. Jag kommer äntligen att ha tid över att lägga på vänner, familj och intressen igen.

Tiden på Makeup Institute har varit redigt tuff, men är samtidigt bland det bästa jag har gjort (kombinationen av härliga människor+ att få ägna dagarna åt det stora intresset, är svår att knäcka).

Bjuder på bilder ifrån gårdagens avslutningsfest. Temat var glitter och glamour!
















Efter att så gott som levt som en nykterist under kursens gång, fick min kropp en redig chock efter gårdagens partande. Kan kort och gott säga att jag aldrig tidigare varit så bakis som idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0