Åketråk

Sitter hemma hos pojkvän (och pojkvän är och jobbar) och bara tråkar. Usch vad det känns som att jag klagar hela tiden, men mitt huvud snurrar helt klart i en storm av stress just nu.

Jag har en tvåsiffrig summa kvar på kontot och lönen kommer inte förens på tisdag. Min utbildning är slut om två veckor och jag har fortfarande en del lektioner att ta igen (lektioner som har påverkats av att jag inte haft modell/modell inte dykt upp). Har prov i specialeffekter på torsdag och jag har ännu inte fått tag på en modell som vill ställa upp. Jag vill bara gaaaah!

Så nu efterlyser jag:

* Någon som vill sitta modell åt mig till mitt prov på torsdag? Kille som tjej, gammal som ung. Allt jag behöver är ett ansikte!

* Är det någon som är 60+/ känner någon 60+:are som skulle tycka det vore roligt att komma till min skola och bli sminkad? Det skulle vara guld värt om någon kunde ställa upp!

Nu ska jag snart släcka ner, lägga mig i sängen och titta på ett maraton av Glamourama. Imorgon ska jag tvätta, söka jobb och bara mysa med min pojkis! Mm.. Det tycker jag låter bra. Vi kör på det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0