Yes dude

Så. Jäkla. Skönt.

Har just redovisat mitt arbete om arbetsmarknaden och det gick jätte bra! Har varit skakig hela veckan och imorse var det nära att jag inte tog mig upp, men nu är det äntligen gjort och det känns jätte skönt.

På en sekund ändrades magkänslan och helt plötsligt känns allting jätte bra. Det är första gången på riktigt länge som min klump i magen (stressklump) inte är där och jävlas. Jag har ett prov kvar att göra, på onsdag om nästan två veckor. Det har jag redan pluggat på, så det känns inte som att det ska bli en pers. Efter provet är jag äntligen tillbaka och ligger inte längre efter i samhällskunskap. Hallelujah people, hallelujah!

Kommentarer
Postat av: alex

allt bra idag ? =)

2010-03-17 @ 20:12:49
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0