Idag

Huu... Vad jag känner mig bra! Äntligen är jag färdig med min samhällsuppsats och har även lyckas klura till en Powerpoint- presentation. För första gången någonsin känner jag mig åtminstone lite trygg när jag ska gå upp och redovisa.

Under dagen har det annars inte hänt så mycket. Min sånglektion gick riktigt, riktigt illa.. Jag slarvade med uppvärmningen och fick sjunga låtar jag inte ens har nosat på(mitt eget fel) på flera veckor. Jag var ändå bestämd att sjunga för full hals, men jag skämdes varje sekund för hur illa det lät, haha.

Imorgon ska jag ringa till Kulturskolan och säga upp mig från mina pianolektioner. Jag vill verkligen spela, men det är så mycket andra projekt jag måste ta tag i just nu. Att ha många bollar i luften är inte riktigt min grej, jag sprängs när det blir för stressigt. Dock så kommer jag förhoppningsvis att fortsätta där jag slutade igen i höst, när allt som heter plugg, student och jobbansökningar är ur världen.

Nu ska jag försöka att komma i säng. God natt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0