Tvåtusen fucking tio

Sicken nyårsafton! .. Eller sicken och sicken, i år har det varit jordens tråkigaste nyårsafton, men jag får faktiskt skylla mig själv.

Pojkvän undrar om jag vill komma och fira i Slussen, Lena undrar om jag vill komma och fira i Vika, Adam undrar om jag vill fira i Lidatorp och sist undrar Caroline om jag vill följa med till Trollbäcken. Men vad säger jag? "Nej, jag vill bara vara hemma och ta det lungt".  In  my  ass, aldrig mer ska jag lyssna på mig själv. Vart fick jag den dumma idén ifrån?

Men sanningen är väl också att hade jag varit iväg så hade jag med all säkerhet tyckt att jag borde stannat hemma. Jag är allt en hopplös tös, joda, det är jag.

Men hoppas att alla har haft en underbar natt och jag önskar er ett gott nytt år!

Nu ska jag gå och gnaga lite på resterna från ostbrickan.. Imorgon drar jag på visit till min underbara pojkisvän Henkri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0