Nyårsmorgon

Nyårsnatten som ni kan läsa om i mitt tidigare inlägg slutade inte så speciellt bra, men däremot fick nyårsdagen sin allra bästa start!

Klockan 08.30 ringer pojkvän, min första tanke då var att han kommit hem från nyårsfesten och vill säga god natt, men istället är hans första ord "Jag står utanför ditt hus". Mja, jo.. Tjena, den där har man ju hört några gånger, men när han sen börjar rabbla upp vår bils registreringsnummer och att mamma står i köket börjar mitt hjärta att banka. Jag hoppar då upp ur sängen och kollar ut genom fönstret, och minsann där står min älskling och både ler och ser frusen ut.

Efter att ha hejjat på min mamma och småbrödrar som just vaknat får jag krypa ner till sängs igen, men nu tillsammans med min älskling. Där jag bara några timmar tidigare känt mig så ensam kunde jag mig nu inte önska något mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0