Supersize me

Henrik har hoppat in i den omtalade LCHF(low carb high fat)- dieten. Han får inte äta några som helst kolhydrater, inget bröd, ingen pasta, inget ris.. Osv osv.. I can go on forever, det är en hel drös med saker han inte får äta.
Jag däremot, jag måste vara djävulen själv. Nu ikväll har jag (efter allt hejdundande prat om mat) blivit sugen på RIS och MAKARONER och BRÖD. Hur ofta kommer det sig liksom?

Gjorde nyss en macka för att stoppa suget och trots att det var min favoritost på så njöt jag fan mer av limpan än av pålägget. Jag måste ha en naturlig instinkt att vara elak.

Imorgon är det skola fram till 12, sen ska jag hem till min dietälskling och pussa ihjäl honom!!


Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner, ny design 3:e!

Gud vad jobbigt med maten där! :(

2010-02-05 @ 02:08:32
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Sissel

EN macka?! Haha, är jag sugen tar jag minst 5 ;)

2010-02-05 @ 15:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0