Söndag

Just nu sitter jag som Pocahontas med två flätor i håret. Kommer att bli en jobbig natt, minns från när jag var liten hur obekvämt det var att sova i flätor. Dessutom känner jag mig jätte ful, som en gigantisk bebis. Men vad tusan, jag vill vara lockig imorgon!

För övrigt så har jag bara pluggat minimalt idag, gjort lite pianoläxa samt skrivit lite loggbok för sceniskt musikprojekt. Mer än så blev det inte. Det är faktiskt mycket roligare att titta på Robinson och måla naglarna och duscha och dricka te och rensa garderoben ÄN vad det är att plugga.

Fy, skäms på mig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du om min blogg?, vad borde jag ändra på?, skriv gärna en kommentar! kram www.jossis.se

2010-02-07 @ 21:27:10
Postat av: Anonym

Vad tycker du om min blogg?, vad borde jag ändra på?, skriv gärna en kommentar! kram www.jossis.se

2010-02-07 @ 21:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0