September

Sitter hopkrupen med en filt och med tårna på bordskanten. Det känns riktigt att det är höst nu.
Höst? Det är en sånn grej som känns bra från början, men skrapar man lite på ytan så kommer man snart fram till att det bara är en bluff. Man föreställer sig mysiga koftor, snygga stövlar och varm choklad, men vad man varje år glömmer bort men som alltid tillkommer är försenade tåg, blöta löv och kalla mornar.

För att inte tala om deprission. Mitt humör är fram och baktill. Ena sekunden är jag jätte glad och stormförtjust i livet och allt vad det har att erbjuda. Och i nästa vill jag gräva ner mig.

Men jag vet inte varför jag klagar, jag har absolut ingenting att klaga på. Jag har underbara vänner och en pojkvän som är allt jag någonsin har önskat mig. Jag älskar min familj och jag vet att dom älskar mig. Någon dramatik har det inte varit på jätte länge. Så varför klagar jag? Jag har ju ett liv som en prinsessa.


Kommentarer
Postat av: elin leijon - bloggdesign, makeup, skönhet & foto

hehe tack :):) följ gärna med bloglovin, nya tips varje dag! :D

2009-09-21 @ 14:31:46
URL: http://elinleijon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0