Snodd från Bengtpress

Nu avslutar jag kort och gott den här dagen och snor en lista från Sissel och Nattas blogg!

Here I go..

10 favoriter:
Färg:
Militärgrönt
Mat: Enchiladas
Band: Kings of leon, just nu!
Film: Phantom of the opera
Bok: Marian Keyes böcker är alla dunderbäst
Sport: Friskis och svettis?
Årstid: Sommar!
Veckodag: Fredag
Glassmak: Hallonsorbet
Tid på dygnet: 10.00

9 för tillfället:
Humör: Alldeles för pigg
Smak: Oboy
Kläder: Pyamasbrallor, linne och tofflor. Hela kittet!
Bakgrund: En massa skrivbordsikoner
Nagellack: Rosa
Tid: 21.17
Omgivning: Stökigt
Irritationsobjekt: Mitt stökiga rum

8 första:
Bästa vän:
 Linda
Screen name: Maadde, eller vadå?
Husdjur: 1 iller
Piercing: Öronen
Förälskelse: Prinsen i Törnrosa, typ?
Musik: Barbie hits
Bil: Nej
Kyss: 7:an

7 senaste:
Cigarett
: Nej
Mat: Pannkaka
Dryck: Oboy
Biltur: Jag och mamsi tog en tripp till Nynäs
Kyss: 4 dagar sen (!!)
Spelad låt: Almost Lover- A Fine Frenzy
TV-program: Singing Bee Celeb

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
 Nepp
Brutit mot lagen: Bara lite smått
Blivit arresterad: Nix
Badat naken: Japp
Varit med på TV: Noup! Bara nynäskanalen, haha
Kysst någon du inte känner: Japp

5 nej tack:
Kläder:
Skinnbyxor
Mat: Leverpastej
Musik: Gangstarap
Dryck: Whiskey
Personlighetsdrag: Otrevlig attityd

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Pluggelipluggade
Du kan höra just nu: Tvn
Du inte kan leva utan: Människor jag älskar
Du gör när du har tråkigt: Tittar in bloggar jag blir irriterad på, haha

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Mathilda tror jag vet det mesta, det blir lätt så när man fikar ofta :)
Du tycker om: Är det många!
Du inte gillar: Anna Anka, typ

2 val:
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Lakrits som aldrig tar slut, vad sägs om det?:D

Nu är det god natt allihopa! Imorgon ska jag upp omänskligt tidigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0