Men vad har hänt idag då?

Jo, idag har varit en alldels strålande dag!

Idag gick min sånglektion jätte bra, faktiskt första gången på väldigt länge som jag känner så. En riktigt underbar känsla..

Sen har dagen bara knatat på. Projektarbetet blev äntligen bestämt! Från mina spekuleringar och tankar mellan att göra en hemsida om make up till att skapa en tidning om Andrew Lloyd Webber, satte jag och Mathilda idag punkt för att spela in en skiva.

Det kommer att bli sjukt mycket jobb, men jag är så säker på att det är värt det. Mina kunskaper i ljudteknik är inte de bästa, men whatha.. Projektet går ut på att vi ska lära oss. If you dream it you can do it.
Och vi kan göra det, Mathildaluttan och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0