Laddar batterierna

Vilken skön dag!
Vaknade hemma hos Henrik klockan (hör och häpna!) halv 2,  men trots det kom jag ändå inte upp ur sängen på ett bra tag.
När baby gick upp för att duscha bad jag honom sätta på Fantomen på operan åt mig, sen gick han ner och handlade och jag låg fortfarande kvar i sängen och tittade. Sen kom han hem (jag låg fortfarande kvar) och lagade urgod frukost som vi åt i takt till gårdagens Idol. För att summera det hela gick jag inte upp ur sängen förens halv 6 och när jag åkte hem var det redan mörkt ute. Det äger att ha höstlov och det äger ännu mer att ha en pojkvän som kan det här med att toffla, höhö.

Ikväll ska jag fortsätta att höja min lathetsfaktor. Det blir på med pyamasen, fram med nötter och te, sen ska jag titta på Blogawards!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0