Det är inte lätt när det är svårt

Nu går blogg.se långsamt, riktigt jäkla långsamt. Eller så är det något snille här hemma som sitter och är olaglig. Hur som helst så går det långsamt.

Tänkte i alla fall berätta om tre stycken klumpar som jag har. Den ena heter Fotolektion, den andra heter Idrott B och den tredje heter Projektarbete. Jag vet inte riktigt vilken klump jag hatar mest, men i dag tryckte jag i alla fall ett hål in i Projektarbete. Hatet i honom pyser liksom sakta ut, men än finns det mycket kvar..

Vad jag försöker säga är att jag har sprängt min och Mathildas idé om att spela in en skiva. Det kändes för omöjligt, att säga att jag ska spela in en skiva är att sätta ribban liite för högt upp. Nu blir det någonting med hemsida istället, tänker inte riktigt säga vad för det kan ju hända att jag ändrar mig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0