Jag är tillbaka!

Det har inte varit något fel på min blogg, men sedan i fredags har den varit låst. En liten paus helt enkelt.
I helgen har mitt humör varit rent outhärdligt och inläggen som jag bubblat upp med har varit opublicerbara. Ibland är det skönt att liksom bara få skriva och samtidigt veta att ingen läser. Lustigt det där.

Just nu sitter jag hemma hos min pojkvän som är på jobbet. Är ihopkurad i datastolen med täcke och julmust, mysigt!
Imorgon blir det ingen skola för mig. Har haft ont i halsen sen i fredags och har egentligen bara gjort motsatsen till att bättra på mig. Dessutom har jag en sån olidlig huvudvärk, hade inte orkat med skolan för en sekund om det här håller i sig tills imorgon! Usch...

Det här kan ha varit mitt sämsta inlägg i världshistorien, men men.. Whatta hell.. Nu ska jag lägg mig i sängen och titta på Jamey Kennedy, riktigt good shit alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0