Stadsteatern

Faaan så arg! Klassen ska på De tre musketörerna idag. Självklart kommer den informationen ut till oss via vklass. Som det brukar gälla för mig, en elev med skyddad identitet, så är det mycket i skolans system som liksom "glömmer bort", eller inte får in mig. Likså vklass.

Faaan jag har haft så här länge nu, därav också gått på Fredrika Brémer i två års tid, de vet om att inte mina meddelanden kommer fram. Jag förväntar mig inte att hela klassen ska anpassas efter mig, men då smsutsick eller gästboksinlägg skickas till klassen, kan de väl kanske komma ihåg att skicka ett separat också till mig? För det vet jag att det funkar.

Kommentarer
Postat av: Leni

Dumma dom!

2009-05-18 @ 11:21:19
URL: http://krakmandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0