GRATTIS PÅ ALLA STUDENTER!! Synd med regnet

Ännu en ledig helgdag och jag sitter inne på date med datorn. Varför? Jag vet inte, jag orkar inte med något annat helt enkelt. Imorse messade Stoffe i undran om party, jag var sjukt på.. Men under dagen så avdankades det rejält och det slutade med att jag kilade och köpte godis istället (reminder: handla aldrig när du är hungrig).

Imorgon tar Pena och Rille studenten! Riktigt skrämmande, imorgon står dom där med mössorna på och om ett år står även jag där och skriker för full hals. Det är helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: pena

TAAACK för blommorna sötnos <3 :D

2009-06-07 @ 19:35:59
URL: http://krakmandel.blogg.se/
Postat av: R

För viii har tagit studenteeen! :D

2009-06-08 @ 11:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0