Paff

Upp kvart i 6, värma gröt, sminka sig, borsta tänderna, pulsa i snön till bussen, vänta på bussen, ingen buss kommer, buss kommer i sista sekund, får springa från busstation till tåget, inget tåg kommer, väntar, tåg kommer försent, hoppar av i Handen och pustar ut i rulltrappan, ser ett bekant ansikte.. Hm.. Vem är det där? Oj, men är det inte min pojkvän som står och röker vid Pressbyrån?

Haha, jag blev så jäkla paff! Där står ett ansikte jag är så van att se, men när det ansiktet befinner sig på fel plats och vid fel tidpunkt kunde inte hjärnan koppla vem det var. Men du bor ju i Sollentuna var det enda jag kunde tänka, förstod såklart att han sovit hos sin kompis som bor i Haninge, men ändå, det enda som repeterades i mitt huvud var bara den meningen. Det var först när det ansiktet kom fram och gav mig en puss som jag kopplade det.

Världens bästa start på dagen!

Kommentarer
Postat av: Leni

Jaa usch jag är monster på morgonen och det är bäst dom lär sig att inte prata med mig innan jag sagt första ordet hihi :)



Jahaa du mena så ;) ska gå 8 veckors lektion och sen får grannen lära mig hihi :) så kan vi kompa lite tillsammans :)

2009-12-16 @ 10:08:35
URL: http://krakmandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0