Lonley, I'm so lonley

Jag sitter ensam hemma hos min babe och gör allt för att fördriva tiden. Om lite mer än 2 timmar slutar han jobbet och om 3 timmar kommer han att vara hemma.
Hur ska jag själv nånsin kunna bo själv? Rycker till av minsta ljud, jag vågar knappt tänka på någonting därför att jag skrämmer upp mig själv så.. Åh jag längtar verkligen tills han kommer hem!

Nåväl.. En liten efterlysning.. Vem är denna anonym som numera lämnar efter sig så konstiga kommentarer här i min blogg? Jag har svårt att spela cool, jag vill veta vem du är.

Imorgon ska jag och babysen på kräftis hos Lena och Chippe. Det är roligt hur Lena och jag kan vara pinsamma, innan jag ens har hunnit tänka pån kräfthattar har hon redan nämnt det i sin blogg.. http://krakmandel.blogg.se

Kommentarer
Postat av: anonym

oj, jag har visst glömt att presentera mig, my bad.. carl-filip heter jag, även kallad fidden! 15 år från tierp ;)

2009-08-08 @ 12:11:36
Postat av: pena

always :D

2009-08-12 @ 17:52:00
URL: http://krakmandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0