Singing the songs, thinking this is the life

Bra dag, bra dag! Somnade med persiennerna helt uppdraga och vaknade i tron att jag låg på en solig hawaiistrand. Gött, gött :)
Kulturhistoriaprovet som jag pluggade på igår gick riktigt bra, pluggmässigt. Satt från 5 till halv 11, inräknad kaffepaus, tepaus och smörgåspaus.. Men det gick ju:)
Hur provet resulterade vet jag inte svaret på än, och jag vågar heller inte yttra mig, men det kändes bra till tusen!

Dagen flöt sen på med matte och som belöning på det sen fotolektion. Vi var bara 3 stycken på fotot idag, men det var nog den bästa lektionen på länge. Jag och han som jag aldrigkommerihågnamnetpå var ensamma i labbet hela lektionen. Älskar att vara inne i fotolabbet, det är så himla harmoniskt! Svart rum med rödlbeysta lampor, vatten som rinner runt, runt.. Det enda man koncentrerar sig på är att skärpan i bilden ska bli bra. Harmoni somsagt! Idag med extra, då man inte behövde köa till materialet..

Nu ska jag krypa ur mina tofflor och krypa ner i sängen. Imorgon ska jag upp sjukt tidigt för att vara tisdag. Dags för mitt första hemliga möte kl. 8.30. Efter det har jag hål i många, många timmar.. Hoppas mötet blir värt det.

Puss och galopp! Imorgon ska jag och mitt CV ut på projekt "hitta nytt jobb"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0