UÄÄÄÄH!

Idag är en arg dag, bokstavligt talat en så arg dag att jag kokar!
I lördags blev jag bestulen på skrivbord och datorstol, i söndags på min TV, i går när jag kom hem hade någon knyckt min dator. Vem är denne någon? Svar: Mina bröder.

Igår tog jag tag i saken av att få tillbaka mina saker, svaret här resulterar i: Ett skrivbord utanför mitt sovrum (på tok för stort att få in det genom dörröppningen och på tok för märkvärdigt att det behövs en verktygslåda för att skruva isär det), ett SMS med orden att min stol kommer att komma tillbaka, men den saknar ryggstöd, en dator med en snusprilla på skärmen, samt en trasig mellanslagsknapp. Min TV hade även den en trasig, intryckt, kanalknapp (vilket kommer till att jag måste bläddra baklänges från kanal 99 varje gång jag ska titta på allt som saknar flimmer, eftersom min fjärrkontroll föll offer för mina bröder för ett halvår sen).


Nu ska jag sluta skriva, har datorn i knät och sitter på golvet i mitt rum, blir irriterad att jag hela tiden måste trycka två gånger, hårt, på mittenknappen varje jag ska ska börja ett nytt ord.
SLUTA TA MINA SAKER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0